Followers

Nampak Macam Sama

Thursday, June 18, 2009






Kedua-dua gambar ni diambil secara senyap-senyap sebab tuan punye kereta ni x tau pun gambar kereta dia diambil, kereta tu sendiri x sedar dia kene snap, sbb kedua-dua kereta tgh tengok depan..
Cuba anda perhatikan, kedua-dua flat nombor, nampak mcm sama, tapi satu nombor je yang membezakan..ye la mane boleh ada 2 kereta kongsi no flat kan...
Yang Saga BLM tu nama dia WSJ 2875, yang MYVI tu plk WSJ 2675
Lokasi candid, utk SAGA= tempat parking POKET C
Lokasi candid,utk MYVI= Kluang
p/s; kebenaran telah diambil untuk post ini

9 comments:

  1. ChE AtEn♥♥ said...:

    haha.. jauh nye, Poket C ngan Kluang =D

  1. azrul said...:

    cmne ko boleh prasan lak??
    style la~

  1. Hiromi Ichiban said...:

    Salam,
    zahin, aq saje je nak promote
    blog aq.....hehehe

    silelah ke sejenak_tinta_bersama

  1. MOHD ASHRAF said...:

    ni pandangan sungguh teliti..
    observent

  1. ChE AtEn♥♥ said...:

    terlebih teliti.. =P

  1. zahin kasturi said...:

    to azrol, tp aku kalah la ngan ko,ko tu dah blh jadi model roti gardinea,aku ni saje2 je snap2, kebetulan je tu...

    to acap, aku mmg suke obsreve,jgn main2...

    to che aten, thanks bg permission..